Hjelp – ommøblering!!!

Er i butikken jeg vanligvis bruker – de har ommøblert!!! Krise, pulsen øker, stresset knyter seg i kroppen – hjelp!!

Hvor begynner jeg, finner ingenting – herregud. Følelsen av hjeløpesløshet treffer meg som en slegge!

Og dagen som viker noenlunde bra i utgangspunktet – slått i bakken..,,

4 tanker om “Hjelp – ommøblering!!!

  1. Huff,det hørtes ikke bra ut. Jeg fikk også en hjem i går som opplevde frustrasjon over at butikken vi handler i hadde ommøblert og alt var motsatt av hva det hadde vært. Når man ikke er forberedt og tiden i tillegg er knapp så er det ikke noe kjekt.
    Håper du ihvertfall får en fin dag i dag 🙂 ❤

    • Takk takk – fant til sist det jeg trengte – men det koster i form av stress og energitap… Etterhvert håper jeg å kunne si at det ble fint der 😉

  2. Sist jeg var i matbutikken og de hadde bygget om alt ble jeg så sliten at jeg gikk uten å handle. Hvem finner lyspærer når man må spasere rundt på 350kvm ukjent område?! 🙂

Hvilke tanker har du? Hvordan har du det i dag?